من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

23

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۵۹ ب.ظ
امروز رفتم برای ثبت نام. خیلی خلوت بود. وقتش امروز نبود. می دونستم. ولی می خوایم فردا بریم مسافرت. من میگم کجا (!) : اصفهان. ان شا الله 29 ام که برگشتیم اون موقع ثبت نام می کنم. هماهنگ کردم با دانشگاه.
دانشگاه به ورودی های جدید خوابگاه دولتی نمی ده. خودگردان میده. سوییت 10 نفره! هنوز تصمیم نگرفتم خوابگاه بگیرم یا رفت و آمد کنم. بابام میگه مثل دبیرستان رفت و آمد می کنیم. ولی صبح ها نمی تونه منو ببره. میگه دیگه نمی تونم زودتر بذارمت اونجا. مدرسه نیس که بگیری تو کلاس بخوابی! اگرم با اتوبوس برم که 2 ساعتی معطلی دارم. مامانم میگه باید بری خوابگاه یه کم مستقل و زبر و زرنگ شی! واسه همین احتمال خوابگاه هم وجود داره!
خدا به خیر بگذرونه!
این چن روزو اینترنت که ندارم، ولی گوشی دارم! در خدمتم هستم! هرچند، رویا که جواب پیامکاشو نمیده! یه خبر بده از خودت بابا!


لطفا خانم بهاره، میشه بگین شما منو از کجا می شناسین که قبل از این که خودم نتیجه کنکورو بگم، بهم تبریک گفتین؟ اون موقع یادم نبود بپرسم!
  • مینا

نظرات  (۸)

منم میگم کجا )!( روسیه!
پاسخ:
اونوخ شما؟
سن پطرزبورگ و مسکو
پاسخ:
همونی هستی که قبلنم با این اسم نظر دادی؟
  • آیور دختری از خونه
  • مبایلم باطری تموم شده . فردا صبح به بابام میگم سیم کارت مبایلمو دربیاره بندازه تو موبایل ذخیره ی خانواده]. چون شارژر مبایلمو پیدا نمیکنم. اصلا من میرم مسافرت نصف وسایلام گم میشن برمیگردم!
    پاسخ:
    ای خاک تو اون مخ دس پا چلفتی فندقیت! حالا منو ببین به چه احتمالاتی فک کردم!
  • آیور دختری از خونه
  • من از خوابگاه تعریف های خیلی خوبی نشنیدم. باتجربه ها بهم میگن انشالله که شهر دور نیفتی که تو خوابگاه داغون میکنه! ( خواهرم میگه استعداد داغون شدنو هم تو خودم دارم! ) شهر تهران هم میگن فنا میشم! فعلا از نتیجه ی دانشگاه اطمینان کامل ندارم . بعد از اومدن از مسافرتت میگم موضوع از چه قراره! ولی خوابگاه باید جالب باشه! من که جای تو بودم تجربه ی خوابگاه رو از دست نمیدادم!
    اصفهان هم خوش بگذره و انشالله که خوش میگذره! اصلا چرا که نه!؟
    پاسخ:
    مهربونیتو عشقه...!
    کلاس دوم دبیرستان رومرورکنی یادت میاد.توویلاگ فاطمه هم نظرمیدم.
    پاسخ:
    اهر، هان؟ چه خبر از کنکور خانوم؟
    منم و نقطه من بودم.! البته نقطه ی قبلی رو نمی دونم کی بود ولی این نقطه من بودم!
    حالا شناختی؟؟؟؟
    پاسخ:
    خیلی کمک کرد واقعا! راضی به زحمت نبودم!
  • آیور دختری از خونه
  • میگم که چرا بهم اس ام اس نزدی شمارت بیفته؟؟
    پاسخ:
    چرا زدم. خیلی وقته. الانم یکی دیگه زدم.
    ببببببببله خودمم.معماری دانشگاه هنرتبریزقبول شدم.
    پاسخ:
    به به آفرین! موفق باشی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی