من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

34

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ
استاد ادبیاتمون خیلی باحاله! هر جلسه هم بهتر میشه! فقطم حرف میزنه (جالب البته!) و خیلی کم درس میده! D:
استاد آشنایی با دفاع مقدس یه آقای مسن حوزوی شوخ طبع هستش. ولی درسش خیلی کسل کنندس. آدم فقط نیم ساعت حوصلش می کشه گوش بده! D:
امروز یه هم کلاسی عراقی هم داشتیم. از خود کربلا.
  • مینا

نظرات  (۱۲)

  • آیور دختری از خونه
  • بگو سلام مارم به امام حسین برسونه!
    راستی میدونستی این خارجکی ها بدون کنکور اومدن ؟؟؟
    پاسخ:
    صد در صد میرم میگم! راستی یه تاجیکستانی هم داریم! چه طوری اومدن؟
    رویا فک کنم دو تا از نظراتتو اشتباهی پنهان کردم! ببخشید! وخ ندارم بگردم ببینم کجا رفتن!
  • آیور دختری از خونه
  • باشه اشکالی نداره میدونم وقت نداری...
    موفق باشی خانم دکتر...
    پاسخ:
    قربونت هر چند تو دانشگاه من دیپلمه ای بیش نیستم!
    یعنی چی؟؟؟ اصلا هم نباید فک کنی رتبه ات پایینه! الان همه ی هم کلاسی هات دارن از پز دکتر شدنشون میمیرن و هی کلاس میذارن ! اینجوری مثل این شکلک باش :
    پاسخ:
    منظورم اینه که اونجا انقد دکتر ریخته که واسه ما اصن وخ نی! اسم ما دیپلمه س! ولی دروغ چرا، بعضی از استادا گاهی به مسخره ما رو دکتر صدا میزنن!
  • آیور دختری از خونه
  • چه بد... آدم این همه درس بخونه بعدش این وضعیت واسش پیش بیاد...
    پاسخ:
    کیو میگی؟
    مینا تو زیر پست طولانیت نظر جدید گذاشتم. ..
    پاسخ:
    رویایی؟ اگه میذاشتی که اینجا می دیدم!
  • آیور دختری از خونه
  • تو رو میگم
    یعنی نظری که زیر اون متن طولانیت گذاشتم جدیدا رو ندیدی؟؟؟
    پاسخ:
    همون خواب خانم بیدار اصلو؟! آخه چی بگم من بهت؟! این اصن جواب لازم داره؟! این جواب سرخوده!
  • آیور دختری از خونه
  • این جواب سر خوده یعنی چی؟
    پاسخ:
    آخه انتظار داشتی من چی بگم بهت؟ واقعا بگو چه انتظاری داشتی؟!
  • آیور دختری از خونه
  • حداقل بابا یه شکلک لبخند میذاشتم! انقد تو وبلاگ تو حرف میزنم احساس میکنم دارم با دیوارا مکالمه ی رایگان میکنم!
  • آیور دختری از خونه
  • میذاشتم نه میذاشتم!
    پاسخ:
    این که جفتش یکیه! اضافیا رو حذف کردم. تو همه ی نظرات اسم بنویس لطفا!
  • آیور دختری از خونه
  • باشه.
    میذاشتی نه میذاشتم!!
  • آیور دختری از خونه
  • اضافی ها چی بودن؟ حرفای منو که پاک نکردی؟؟؟
    پاسخ:
    نه منظورم تکراریاس.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی