من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

43

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۳۳ ب.ظ
امروز عموم اینا نذری داشتن. می دونم که نباید این حرفو بزنم، ولی واقعا این پیرزنای دست و پا گیر و بی دست و پا که تو هر کاری دخالت می کنن و گند می زنن بهش کفر منو درمیارن. جمع کنین برین سر نماز روزتون بابا. این کارا رو باید جوونا انجام بدن. مثل مادربزرگ من که قشنگ مثل لیدی ها نشسته بود و به کسی کاری نداشت و بچه ها رو سرگرم می کرد و غذا می داد.
  • مینا

نظرات  (۱)

وقتی پیر شدی حالتو می پرسم
پاسخ:
من حالاش کار نمی کنم چه برسه به زمانی که یه کم ضعیف و ناتوان بشم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی