من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

61

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۶ ب.ظ
به خدا خودمم از مطالب رمزدار خسته شده م! ولی این جا کسایی میرن میان که... یه حرفاییم هست که... ایشالا مطالب بی نیاز به رمز پیش میاد که بنویسم!


کنفرانس قبلی مال یه پسر بود درباره ی آناکارنینا! با اون وضع فجیعش! اینم قشنگ همه رو توضیح داد و خلاصه کرد رمانو! با اون اصطلاحاتش!
کنفرانس امروز مال یه پسر دیگه بود درباره ی فردوسی. اینم کجاهاشو که گلچین نکرده بود! میگه فردوسی شاعر خیلی بااخلاق و پاک زبانیه. جاهای خاص (!) داستانشم با لطافت و پاکی و لغات و اصطلاحات زیبا میگه. مثلا فلان جا به جای این که بگه حروم زاده، این جوری جمله بندی می کنه که...! یا مثلا وقتی یه شب تهمینه به اتاق رستم میره و اتفاقات بعدش! این جوری توصیف می کنه که...! و ...
دارم شک می کنم که نکنه این پسرا به عمد کلاس ادبیاتو به مسخره گرفتن و این تصمیم گروهیشونه که بیان با همچین چیزایی کلاسو به ابتذال بکشن؟!
منتظر کنفرانس نفر بعدیم!
  • مینا

نظرات  (۴)

:)
چرا آدرس بلاگت رو عوض نمیکنی
پاسخ:
اون وخ اونایی رو که می خوام بیان چی کار کنم؟!
منظورم این بود که اگر میخوای با خیال راحت بنویسی و آشناهات نخونن...
ولی خب اینجور که دوست داری افراد خاصی بخونن همون مطلب رمز دار خوبه
پاسخ:
نه آخه رمزشم به هیشکی نمی دم که! اصلا چه جوری میشه آدرسو عوض کرد بدون این که به آدرس جدید لینک بشه؟
اگه آدرس وبلاگت رو عوض کنی که به آدرس قدیمیت لینک نمیشه! یا تو میخوای لینک بشه و همه نبینن؟! گیجم کردی!
اگه بخوای آدرستو عوض کنی تو تنظیمات بلاگفا انجام میدی. بعد دیگه کسی هم آدرستو نداره. تو هم که مثلاً میخوای من داشته باشم میای تو بلاگم خصوصصی نظر میزاری که داشته باشم!به همین خوشمزگی!
اما به نظر من داشتن یه جای ناشناس خیلی خوبه! رودرواسی نداریم دیگه!
پاسخ:
نه بابا. همونی که تو گفتی. می خوام لینک نشه و خودم خبر بدم به کسایی که می خوام! تنظیمات میهن بلاگم یه کم گشتم چیزی پیدا نکردم.
آهااان حواسم نبود تو میهن بلاگی!
تو بلاگفا که راحته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی