من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

69

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ق.ظ
یادمه تو اولین پست های وبلاگم درباره ی دزدیده شدن گوشیم حرف زدم. الان تقریبا یه سال از اون اتفاق می گذره. من تو اون گوشی دو تا آدرس ایمیلامو ثبت کرده بودم. چن ماه بعد دزدیده شدنش وقتی متوجه شدم یکی از اون ایمیلا داره توسط کس دیگه ای استفاده میشه، حذفش کردم.
دیروز تانگو به اون یکی آدرسم ایمیل زده بود که به تانگو خوش اومدی! اونم منی که هرگز این برنامه رو حتی دانلود هم نکرده م! مغز همیشه بی موقع من این مسئله رو ربط داد به اون مسئله!
تا حالا چن تا دزد، گوشی رو همون لحظه به تنظیمات کارخونه برنگردوندن و حتی اطلاعات آدم قبلیو از موبایل حذف نکردن و تازه ازش استفاده هم کردن؟ چرا یه نفر باید همچین کاری بکنه؟
من همه جا با آدرس این ایمیلم عضو هستم و کلا همه منو با این می شناسن. مجازا و حقیقتا!
اینا رو اضافه کنید به یه اتفاق دیگه که سال پیش افتاد و اون این که یه پسری تو سایت انجمن یه المپیاد که من جزو برگزیده هاش بودم و همه ی اعضا می شناختنم، به اسم من ایمیل و حساب کاربری باز کرده بود و چه حرفا که از زبون من به ملت نزده بود و کلا محیط علمی رو کن فیکون کرده بود اصلا! من بعدا توسط یکی از دوستان متوجه ماجرا شدم و این مسئله همه جا پیچید و مسئولین هم انجمنو منحل کردن بعدش و محیط علمی رو احیا کردن و پیام های عمومی و خصوصی و ... بسته شدن!
حال محاسبه کنید اعصاب این جانب را!


من با سه تای دیگه از همشهری هام همکلاسم الان. مامانم با مامان یکیشون دوسته. من حداقل هر هفته یه بار با این آدم هم مسیر میشم و تو یه تاکسی می شینم اصلا. اون هفته هم که ماجرای کنفرانس محبوبم (!) و این که همه باید مقالمو برای امتحان ترم حفظ کنن رو تعریف کردم. الان با در نظر گرفتن اینا و خیلی برخوردای دیگه، این آقا در جواب مامانش که گفته مینا رو می شناسی؟ گفته نه!
ینی چی الان؟! غرورت حفظ شد؟! خیلی چشم پاکی؟! دخترا رو ریز می بینی؟! یا چی؟!
من اصلا بعضیا رو درک نمی کنم!
  • مینا

نظرات  (۳)

خخخ  :))

پاسخ:
خخخ به مطلب اول یا دوم؟! :)
به کار اون پسره! که گفته نمیشناستت.
پاسخ:
هممم...!
بعضی هاروهرچقدر درک نکنی همون بهتره.
پاسخ:
آره، انگار همین طوره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی