من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

77. مِنیست!

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۹ ب.ظ

هروقت پسری با یه دختر دوست میشه به طور ناگهانی در نظرم سقوط می کنه.

نمی دونم چرا همیشه این تصورو داشته م که (به طور کلی) مردا بهتر از زنا ان، و انگار به همین خاطر ازشون انتظار بیشتری داشته م و دارم. ولی کم کم دارن نظرمو بر می گردونن. من انتظار پختگی، منطق و مردونگی بیشتری ازشون داشتم، ولی دارم به فکر اشتباهم پی می برم. انگار فک می کردم همشون، یا اکثریتشون مثل پدرم هستن! الان نظرم عوض شده. 

خرد و منطق کلا تو جامعه کمه (یا کم شده)، نه این که (برخلاف تصور من) فقط تو زن ها کم باشه...


کل مطلبی که نوشتم دلیلش فقط اون خط اول نبودا، اون یه تیکه ی کوچیکی ازش بود.



+ تازگیا لغات مرد، زن، تبعیض، تساوی، تفاوت و از این دست خیلی تو ذهنم وول می خورن. اگه پستام جنسیتی شده ببخشید!


  • مینا

نظرات  (۴)

  • میلاد حضرتی
  • همه مردا ی جا لابد! :-/
    پاسخ:
    همه ی مردا یه جا چی؟! یه جا خوبن یا یه جا بدن؟! من جفتشم گفتم تو متنم!
    در هر صورت من نظرم همه نیست، بلکه اکثریته. همیشه همین طوره. حتی اگه ذکر نکنم.
    و در ضمن همش نظر شخصیه! D:
  • میلاد حضرتی
  • :|
    عجب دل پر داری :-/
    لایک بر تو
    پاسخ:
    من نه دل پری دارم، و نه تجربه ی تلخی! فقط تحلیل های بچگانه و ناقصمو از اطرافم می نویسم!
  • گلبرک آرام
  • میدونم ربطی به پستت نداره ها ولی من با مردی ازدواج میکنم البته بهتره بگم دوست دارم ازدواج کنم که ارزش زن رو بدونه! برا مادرش خواهرش و همسرش ارزش قائل باشه! کسی که تفکر اسلامی داشته باشه میدونه که زن ریحانه ست ...
    پاسخ:
    سگ درصد! اصن همشون می دونن!
  • گلبرک آرام
  • مسخره میکنی؟!
    پاسخ:
    تو رو نه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی