من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

85

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۵۰ ب.ظ

به نظر شما هم صدا مهم تر از تصویره؟!

به نظر من اگه یه نفر صدای صاف زلال رسای خیلی خوبی داشته باشه، دیگه مهم نیس چه تصویری داشته باشه! حتی تصویر نداشته باشه هم مهم نیس!

(منظورمو رسوندم؟ صدای خش دار دوس ندارم! مثلا این چاوشی اگه صداشم خوب بود دیگه معرکه می شد!)

  • مینا

نظرات  (۲)

انفدر خوابم میاد حال ندارم کامنت بزارم!

ولی میخونمت.

پاسخ:
الهی بمیرم من! خب نخون اگه انقد خوابت میاد! برو استراحت کن!
دیگه حالا من گفتم میخونمت ولی نه در این حد که از استراحتم بزنم که :)))
پاسخ:
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی