من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

90

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ب.ظ

چرا یه آدم جوون دانشجوی پولدار نباید گوشی اندروید داشته باشه؟! چرا باید لپ تاپ گرون قیمت داشته باشه، ولی فیس و گوگل پلاس و هیچ ماسماسکی از این دست نداشته باشه؟! مخلص کلام چرا باید همچین آدمی غیر قابل شناسایی و ردگیری و رمزدار باشه؟!

  • مینا

نظرات  (۴)

یه توهمی برای ما ایجاد کردند که همه همه جا دشمن ما هستند!!!!

فکر کن چرا؟!

پاسخ:
امشب چه سیاسی شدی تو بابا! :))
من مدت ها پیش متوجه این موضوع شدم، احتیاجی به فک کردن نیست! در ضمن نباید تعجب کنی، اگه این جوری نباشه عجیبه. یه سری ویژگی ها هستند که تو همه رژیم ها مشترکند. اصلا مشخصه یه رژیمند!

به هر صورت من منظورم چیز دیگه ای بود. نکته اصلی اون شخص و سعی در شناختن و ردگیریشه، که متاسفانه همه راه ها رو بسته! با اراده خودش!
  • گلبرک آرام
  • اتفاقا خیلیم خوبه!
    پاسخ:
    شاید برای خودش خوب باشه ولی برای من که بده! :))))))
  • گلبرک آرام
  • اتفاقا همین که کسی نمیتونه پیداش کنی خوبه!!
    پاسخ:
    گمشو بابا تو شریک دزدی یا رفیق قافله؟؟؟!!!
  • گلبرک آرام
  • *کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی