من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

93

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ
یه حس خیلی خوبی دارم امروز. یه چیزی مثل حس پرواز.
دیر از خواب پا شدم (هشت)، کوییز حذف شد، راشکوی خوش پخت خوردم، یه ماشین راحت، دیدن غروب خورشید تو راه...
البته حسم به هیچ کدوم اینا ربط نداره. مثل اینه که می خوام سوار هواپیما بشم و برم کیش، یا پرواز کنم، یا شنا کنم. شایدم هیچی نیست و از خستگی رفته م تو خلسه!


+ آهنگ گوش کردن خر است!
  • مینا

نظرات  (۲)

بله! آهنگ گوش کردن خر است. این چند روز انقدر آهنگ گوشیدم دیگه حالم داره به هم میخوره!
پاسخ:
(((((:...What a coincidence
یعنی اون کانسیدنست تو حلقم! تا یه ساعت داشتم فکر میکردم چی نوشتی! O_o
پاسخ:
ما اینیم! :)))
ببینم نکنه املاشو غلط نوشتم؟؟؟!!! خاک به سرم بذار برم چک کنم! :))))

بعدا: درستش کردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی