من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

120

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۳۱ ق.ظ

خیلی دوست داشتم هم زمان تو چن تا کشور مسلمان و غیر مسلمان دیگه زندگی می کردم تا بلکه بدونم چرا من این موهبتو داشتم که تو مرکز دنیا به دنیا بیام و زندگی کنم؟ چرا دین من بهترین و کامل ترین و تنها دینه؟ چرا پیامبر من آخرین و بهترین پیامبره؟ چرا ایدئولوژی حکومت من بهترینه تو دنیا؟ چرا حکومت من به حکومت امام زمان نزدیک ترینه و ایده آل ترینه؟ چرا انقلاب کشور من زمینه ی قیام ولی عصره؟ چرا انقلاب فرانسه و انقلاب اکتبر نه؟ چرا دهه ی پیروزی انقلاب من اسمش تو قرآن اومده و دهه ی فجره؟ چرا رهبر من ولی امر مسلمین جهانه؟ و خیلی چرا های دیگه.

این میل و رویا از بچگی با من بوده و هست. تقریبا از زمانی که چیزی به اسم کتاب دینی (دین سیاسی، سیاست دینی، تمدن سیاسی تاریخی دینی، هرچی) وارد برنامه ی درسیم شد. یا شاید از وقتی که تعریف اسلام و رابطه اسلام و حکومت کشورمو از اطرافیانم شنیدم. فقط هر از گاهی سر بلند می کنه.

  • مینا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی