من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

121. چارلز دیکنز - داستان دو شهر

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ق.ظ

و این نیز امریست عجیب و در خور تامل که یک موجود بشری برای موجودی بشری دیگر رازی عمیق باشد...

  • مینا

نظرات  (۳)

  • گلبرک آرام
  • راس میگه
    مثلا من هنوز نتونستم تو رو کشف کامل کنم! :|
    پاسخ:
    8-)
    مشکل از خودته!
  • گلبرک آرام
  • مشکل همه آدمان
    پاسخ:
    باشه نظراتت همه صحیح فقط به من توهین نکن!
  • گلبرک آرام
  • چرا؟!آدم انتقاد پذیری نیستی؟
    پاسخ:
    بذار یه اعترافی بکنم: حقیقتش نه وقتی که به خودم شک دارم. پیرو حرفای امروز.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی