من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

129

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ

دلم شور می زنه. تو دلم رخت دارن می شورن. یه اتفاقی تو راهه.

دلم آروم نمی گیره که بتونم بخوابم.


یه مساله ایم هس درمورد یه مساله ای که شک ندارم طبق معمول یکی دو هفته - شایدم یکی دو روز - طول نمی کشه که حل میشه به امید خدا! نمی دونم به حال ذات عجیب غریب خودم بخندم یا گریه کنم!


  • مینا

نظرات  (۱)

  • کمی بودن ...
  • حضرت علی علیه السلام:

    هرکه بداند خداعوض می دهد

    سخاوتمندانه می بخشد.
    پاسخ:
    با منین؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی