من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

133

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ

به این نتیجه رسیده م که آدم نباید حس خرج چیزی بکنه. چون در حقیقت این اشیا نیستن که به ما لذت میدن، بلکه ما از حس خودمون لذت می بریم. همین طور بعد از از دست دادن چیزا، ما افسوس اونا رو نمی خوریم، بلکه افسوس حسی رو می خوریم که نداریم. تو فک کن من الان از شنیدن اتفاقی موسیقی فیلم های دوران کودکیم غمگین میشم! هم ناخودآگاه لبخند می زنم هم دلم به درد میاد انگار!:)))

باز خوبه من حس خرج افراد نمی کنم! 8) چون آدما از اشیا دلایل بیشتری برای ناپایدار بودن دارن، پس تکلیف کسی که ترک میشه مشخصه.

  • مینا

نظرات  (۲)

  • یه بنده خدای گمنام
  • روز جمعه 8 اسفند مصادف با روز تولد شهید صحرایی

    ختم دعای ندبه هدیه به آقا امام زمان به نیابت از شهید حســین صحرایی

    اگه میخواین با ما همراه بشین بسم الله...
  • رویا خانوم گل کوچیک
  • مینا اولش میگفتم به به! چقد درست چقد به جا! کم کم که خوندم رفتم جلو در نقطه ی پایانی متن به خودم گفتم : چی شدددد؟؟؟؟ و کلا فهمیدم اگه فک میکنم حرف تو رو فهمیدم فقط این یه فکر زودگذره!
    البته شاید اگه پستت یه کم طولانی تر بود و بیشتر توضیح میدادی بیشتر دچار درک متقابل نسبت به تو میشدم...
    پاسخ:
    چقد دلم برات تنگ شده رویا:)))
    قربان اون درک متقابلت برم! دقیقا متوجه نشدم چرا نفهمیدیش:/ من کاملا واضح توضیح دادما! چرا این جوری شده؟:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی