من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

134

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ

هیچ وقت به اندازه ی حالا آرزو نکردم پسر باشم. اگه پسر بودم می تونستم با هرکی که دلم می خواد دوست بشم. باهاش راحت حرف بزنم، نظرشو بپرسم و یاد بگیرم.


+ در ضمن، اگه پسر بودم می تونستم خودم سیبیل بذارم و خودم هر تیپی که دوس دارم بزنم، هی سیبیل این و اونو تحلیل نمی کردم. :)| بدبختیمون کم نیس که!

  • مینا

نظرات  (۱)

  • گلبرک آرام
  • من هیچ وقت علاقه ای به سبیل نداشتم عق
    یعنی در نظر تو پسرا انقد میتونن آزاد باشن که با هر کی دوس شن؟!
    پاسخ:
    نه اصلا منظورم یه چیز دیگه بود نخواستم با اون صراحت بگم:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی