من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

140

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ
من ینی تا حالا تو عمرم ورزش نکرده بودم؟! O :D: حالا که متوجه حالات بدنم سر کلاس تربیت بدنی میشم خیلی حال میده! ^__^ ینی مث خر ما رو میدوئونه ها! امروز درست 5 دیقه دوئیدیم. دور آخر من دیگه حس می کردم بناگوشم گر گرفته! ینی یه جوری می سوخت که نمی تونستم تشخیص بدم خیلی داغه یا خیلی یخه! بعد که تموم شد و یه کم آروم راه رفتیم و بعد نشستیم، یهو احساس کردم کل صورتم گر گرفت! ینی آتیشا! بعد یهو آتیشش فروکش کرد و عرق از کل منافذ صورتم زد بیرون!
دفه ی پیش نبض گرفتیم 120 تا می زد برا من! تازه این همه هم ندوئیده بودیم!

خیلی تجربه ی تازه و خوبیه برا من! ^__^
  • مینا

نظرات  (۳)

ببین ترم پیش من چی کشیدم....نمایندمون فیزیو عملی برداشته نمیدونم چجوری؟؟؟بعد من میگم سیاستمداره تو بگو نه....این هفته من سلف غذا رزرو کردم میای؟؟؟
پاسخ:
آره والا درک می کنم! :))
نههههههه... چه جوری آخه؟؟؟ :O
خاک تو سرم من رزرو نکردم! بذا برم ببینم اگه تونستم رزرو کنم شنبه و دوشنبه میام!
سحر به وایبرت سر بزن کارت دارم.
  • احسن الحدیث
  • هان تجربه های نازت مستدام
    من اصلن از دوئیدن خوشم نمیاد...
    :(

    پاسخ:
    قربان شما!
    منم خیلی سختمه! ولی چون تجربه ی جدیدیه خوشم میاد!
    وای تربیت بدنی یک

    درسی که گفته می شود بیست آن مال خداست

    یادمه
    اون سال وقتی وارد زمین چمن شدم
    جلسه اول
    استاد بعد از توضیحات به سمت رخت کن اشاره کرد و گفت
    آیتم های امتحان و حد نصاب نمره اونجا نوشته شده
    وقتی رفتم خوندم
    گفتم من ده هم نمی شم
    ولی همون هفته ای 2 جلسه تمرین تو یک ترم فرد
    باعث شد من تمام آیتم ها رو با بهترین وضعیت بگذرونم
    :)
    تجربه عالیی بود
    فقط 2 تا نصف 0.25 نگرفتم که اونا رو هم چشم پوشی کرد
    یکی ما دوی 4 در ده متر بود که چند صدم ثانیه بیشتر از رکود رفته بودم و یکی مال شنا که 2 تا کمتر از حد نصاب عالی رفتم

    اون واحد بهم شون داد اگه تمرین کنیم می تونیم تو هرچیزی بهترین باشیم
    اما چه فایده که باز دوباره ورزش کنار گذاشتم
    :)

    تنبلیه دیگه
    :)
    پاسخ:
    پس شما خدایی الان؟! :))))
    ما هفته ای یه جلسه داریم.
    و صد در صد باید تمرین کنم:( من تو ورزش واقعا افتضاحم! ولی تاثیر تمرین تو دوران مدرسه بهم ثابت شده! ینی نتیجه ای که گاهی ازش گرفتم همه رو متحیر کرده!
    این ترم چشمم آب نمی خوره بیست بشم ولی می تونم خوب بشم اگه خارج از کلاس هم تمرین کنم:)
    تنبلی رو که... اصن نگو! :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی