من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

143

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ب.ظ

من دیگه کم کم دارم نگران میشم. من به هیچ کس و هیچ چیز وابسته نمیشم! به هیچی به مدت طولانی علاقه مند نمیشم. از همه چی یه لحظه اونم شدید خوشم میاد و لحظه ی بعد... دیگه تکراری و عادی میشه.

ایشالا که مشکلی ندارم.

  • مینا

نظرات  (۳)

:))

مشکلی نداری

پاسخ:
:))
می دونم!

ان شاء الله...بابا فیزیو 1 مگه پیش نیاز فیزیو عملی نیس؟؟؟؟

شدیدا زهنم درگیر شده...تازه با ورودیای 92 انقلاب اسلامی هم برداشته....

پاسخ:
پارتی داره حتما تو آموزش:/
مشکلی نداری

مشکل از همه ی ماست
از همه ی مایی که از دور زیبا و بهشتیم اما از نزدیک جهنم

نمی دانم شاید
ویژگی زمانه است
همه چیزش خسته کننده و تکراریست

اما گاه گاهی 
گوشه ای می یابم
که صدا در آن نمی پیچد
آرام نجوا می کنم نامش را و هر لحظه جدیدتر و بهشت تر می شود


آری ایراد اصلی از این خوشی های بی هویت است
دلت که به خدا خوش شد
تکراری نمیشود

پاسخ:
اون که اصلا... بحثش جداست!
نه اغراق نکنید، نه این که آدما جهنم باشن، فقط تکرارین. خلاق، هیجان انگیز، تازه و متفاوت نیستن. همه کپی ای از روی هم هستن. بس که خواستن همرنگ جماعت بشن، بس که خواستن با مد پیش برن، همه مثل هم شدن دیگه. فکری در کار نیست. فقط رفتار های عامه پسند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی