من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

160

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

گندش بزنن. عیدو هیچی درس نخوندم! اگه می خواید با یه دانشجوی تیپیک پزشکی آشنا بشید تو رو خدا به من نزدیک نشد اعصاب ندارم:)


+ بابام گفته تابستون می برمتون مسافرت به شرط معدل:))))

  • مینا

نظرات  (۸)

  • چشم به راهم ...
  • موفق باشید شما.
    پاسخ:
    :)
    تیپ یک چیه؟
    پاسخ:
    تیپ یک؟؟؟؟؟ :| خاک تو سر دانشجوت کنم:|
    بیشوور اونجوری تایپ شد ! :|
    پاسخ:
    باعشه:/
    در ضمن اون تیپیکل ه!
    پاسخ:
    این به این صورت تو فارسی مصطلح و رایجه. دگ کاری به نوع دستوریش ندارن:/
    واقعا که هر کلمه تو زبون خودش باید به کار برده شه! 
    پاسخ:
    یه چیزی بت میگما:/
    گورتو وردار برو گم کن:/
    یعنی بعد اینکه گورمو گم کردم برگردم ؟! :))
    پاسخ:
    به قول یه نفر:
    ::::::::::::|||||||||||||||
    بر ب ب
    سلام
    خودم هم درس نخوندم .
    الان هم باید برم دانشگاه ، خیلی کِسل هستم .
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    همه کسلن!
    ممنون همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی