من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

161

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ب.ظ

میگم توافق چه زود نتیجه داد! O_o

همین امروز تو دانشکده:

  • مینا

نظرات  (۴)

سلام
نوش جان
رو بسته نوشته Red Eagle ولی هرطور نگاه میکنم میبینم عقاب سیاهه
موفق باشید
پاسخ:
به رنگش کاری نداشته باشید، نماد عقاب و پرچمو دریابید!
درسته متوجه پرچم امریکا و نماد عقاب شدم
اما مفهوم عقاب قرمز یعنی امریکا ست ؟ ، گرچه عقاب سیاه بود .
پاسخ:
فک نمی کنم. احتمالا عقاب قرنر برندشه! ولی عقاب نماد امریکاست.
:))
حال نداشتم پستها رو بخونم. شرمنده. فقط پستها رو تیتروار خوندم. تو هم مال منو تیتر وار بخون :)) مال خودمو که اصلاً وقت نمیکنم بنویسم!
پاسخ:
من از اون جایی که همیشه واسه کارای غیر ضروری و غیر مفید وقت دارم! کامل می خونم خیالت تخت! :)))
خخخخخخ :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی