من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

166

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ق.ظ
دیگه از وبلاگ هم خسته شدم. کم کم جمع و جورش می کنم. افسرده شدم به نظر. حق با فاطمه س. همش منفی می بافم. احتمالا دارم وارد یکی از اون دوره های دپرشن و انزواطلبیم میشم. بی خیال. مهم نیس. همه چی دس به دست هم داده. شکست ها، کمبود اعتماد به نفس، کارهایی که اجازه ندارم بکنم، عقده ها، ... . دیگه حس ریسک و ماجراجویی هم نیست. خسته ام.
کاش بتونم خودمو بسازم.
  • مینا

نظرات  (۱)

  • سید محمود موسوی
  • الا بذکر الله...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی