من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

۱۶۸

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

بابااااااا تو رو خدا انقد منو مورد لطف قرار ندید شرمنده میشم!!! بیجا و بیخود و... :)))

حسش نبود آقا چیکار کنم؟! تو دفتر نوشتن خیلی آسون تره. باشه، دیگه مثل قبل جزیی و دقیق نمی نویسم ولی باز اگه مطلب جالبی به ذهنم رسید میام. :)

  • مینا

نظرات  (۲)

کوفت 
بی جنبه
  • رویا خانوم گل کوچیک
  • سلامی دوباره مینا جون.
    البته تو که علاقه ای نداری افکارتو کسی بفهمه یا حرفاتو کسی بشنوه طبیعیه به این پست برسی که توش بگی دفترخاطرات خیلی بهتره.
    ولی برای من احساس میکنم وبلاگ نوشتن خیلی مفیده. چون خیلی دوس دارم حرفام شنیده بشه و توی یه دفتر بایگانی نشه. که البته کسی حوصله نداره بهشون گوش کنه.
    البته کمتر از وقایع روزمره ی زندگی و خوابام مینویسم و بیشتر عقایدم رو مینویسم که ترویج بشه.
    تو زندگی عادی وقت و حوصله و موقعیتش آنچنان پیش نمیاد که به آدمای اطرافت از چیزایی که احساس میکنی درستن حرف بزنی.
    البته تو معمولا سکوت میکنی و فک میکنی گفتن یا نگفتن حرفات تاثیری رو دیگرون نداره و فقط انرژی خودت رو هدر میدی! اما وبلاگ تو خیلی برام مفیده. چون منو تشویق میکنه که بیشتر فک کنم تو آدما رفتارا و اتفاقا و قانون های زندگی و غیره...
    ولی بازم اگه با شوق درونی وبلاگ نخواهی نوشت من نمیخوام تو رو مجبور بهش کنم و میدونم که نمیتونم!
    راستی من خیلی پخته تر از سال پیش شدم . با اومدن به وبلاگم میتونی اینو لمس کنی.
    حداقل رابطه ات رو با دنیای وبلاگ خوانی قطع نکن که ما دیلت نشیم از حافظه ات!!!
    راستی میدونی رتبه ام چن شد؟
    تازه من انتخاب رشته هم کردم...
    واسم دعا کن رشته و شهر خیلی خوبی قبول بشم.
    قالب وبلاگت تخته اس آدم فک میکنه داره با  در و تخته حرف میزنه.
    خوب در اینجا رو تخته کردی ها!
    خوبیش اینه در اثر یه سال گم و گور بودنم یه عالمه پست نخونده ازت دارم.
    دیگه پرحرفی نمیکنم . و خداوند یار و نگهدارت باشه خانم دکتر...
    ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی