من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

15

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ
دیروز داشتیم فیلم عروسی یکیو می دیدیم. من بیش از پیش به این نکته معتقد شدم که خودم و عقایدم حداقل مال یه قرن پیشیم!


بنده صاب گوشی شدم! میگم نمیشه آدم با گوشی خودش از گوشی خودش عکس بگیره بذاره اینجا؟! D:
گوشیم به پی سی وصل نمیشه. کابل رابط  یو اس بی بهش نمیخوره. کلا با همه ی دنیا قطع رحم کرده! نه عکس داره، نه موزیک، نه حتی کتاب! فقط یه گیم داره که پدر صاب گیمو درآوردم من!
  • مینا

نظرات  (۸)

  • جوجه زردووو به جوجه آبیووو
  • کودوم عقایدت مال یه قرن پیشه؟؟ یه قرن پیش کودوم دختری دوس داش تو 20 سالگی مستقل زندگی کنه؟!!
    پاسخ:
    کلا گیر دادی! عقاید مربوط به جشن عروسی!
  • جوجه زردووو به جوجه آبیووو
  • نه بابا! می گم کودوم قسمت از عقاید مربوط به جشن عروسی؟؟ مثلا رقصیدن و آهنگ گوش رقص کردن و فیلم گرفته شدن و آرایش کردنو پیراهن تقریبا باز پوشیدنو اینا؟؟؟
    پاسخ:
    آره دیگه آی کیو! نه پس عقاید مربوط به میوه و شیرینی و شام!
    نه خیر اونا مال یه قرن پیشن! به قول خودت دخترا نمیفهمن که از این کاراشون فقط مردا لذت میبرن و پسرا هم نمیفهمن که با این کاراشون فقط روح خودشونو مریض و افسرده میکنن!
    راستی مینا گوشیت خیلی مبارکه!چند خریدی؟؟
    پاسخ:
    ممنون حدود 900 تومن
  • جوجه زردووو به جوجه آبیووو
  • عین جک شد!
  • آیور دختری از خونه
  • مینااااا تو کجا این شکلک کجا !
    پاسخ:
    بی خیال بابا!
    اوخ! چه با مزه!
    پاسخ:
    این که گوشیم به هیچ جا وصل نمیشه؟!
    کلاً پاراگراف آخرت رو با نمک نوشتی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی