من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

25

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ
سلام!
من برگشتم! برخلاف تصورم فقط هتل اولی وای فای داشت. واسه همین نتونستم هرروز آپ کنم. ولی عوضش تو نت گوشیم نوشتم که دونه دونه همشو میذارم. بیشتر محض این که بعدها بخونم و یادم بمونه.


روز دوم


بفرمایید سوهان لقمه ای فرد اعلای پرشده از پسته:
عکس بعدا!
صب اومدنی از قم خریدیم.
بفرمایید آب انار ساوه، خنک و خوش مزه، ترش و ملس:
:دی
اصفهان و زاینده رود خشکش... به قول یکی: اتوبان شهید زاینده رود!
ناهارو تو یه پارکی تو خود اصفهان خوردیم. طی تماسی خبر دار شدم که کلاسامون از 29 ام شروع میشه! بله! دقیقا اون روزی که ما برمی گردیم! من قرار بود اون روز ثبت نام کنم مثلا! حالا قرار شده فردا داییم مدارکمو ببره ثبت ناممو انجام بده.
یه مردی سر ناهار اومده بود همش می گف سفر واجب برام پیش اومده باید برم نایین پولم ندارم. کارمند 《یادم نیس کجا》 هستم پولام 《نمی دونم چی》 شده! پول بلیطمو بدین.
یه زن فالگیرم اومده بود گیر داده بود و اخاذی می کرد ولی آی خندیدیم از دستش!
توی راه یه مرده با لهجه ی خیلی باحالی آدرس چادگونو می داد. چقد خندیدیم ما بهش! بدبخ!
شب تو دهکده ی توریستی زاینده رود نزدیک چادگون با چن ساعت فاصله از اصفهان
ویلای خوشگل بدون وای فای
تراس بزرگ و چایی سماور زغالی
قصر بادی مخصوص برگسالان که رسمونو کشید. عکسم ممنوع بود.
  • مینا

نظرات  (۴)

حسابی خوش میگذرونی ها!
پاسخ:
برگشتیم دیگه!
  • آیور دختری از خونه
  • اتوبان شهید زاینده رو وجود! !
    پاسخ:
    عبارت سنگینی بود!
    چی عبارت سنگینی بود؟؟؟
    پاسخ:
    همین اتوبان شهید زاینده رود دیگه بابا! یه فکری به حال اون دوزاریت بکن! الان میگه دوزاریت چیه؟!
  • آیور دختری از خونه
  • نه آخه من غلط املایی داشتم شهید زاینده رود رو نوشته بودم شهید زاینده رو وجود!!! گفتم شاید جمله ی منو میگی عبارت سنگینی بود ! خواستم بگم نه اون غلط املایی بود! ولی انگار خودت متوجه شده بودی و منظورم فهمیده بودی و به همون شهید زاینده رود گفتی عبارت سنگینی بود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی