من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

33

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۸ ق.ظ
الان که دارم پست خودمو می خونم خندم می گیره! وقتی از دور به خودم نگاه می کنم دقیقا اون دانشجوی ترم اولی گیج و گولیم که شیفته و دنباله رو استادش میشه و شدیدا جبهه ی اونو میگیره، ولی بعدا ایراداشو می بینه و می شنوه و دیگه استاده اون جایگاه اولیه رو پیشش نداره. من حتی می تونم آینده ی خودمو پیش بینی کنم! می دونم فکرها و حرفام خیلی بچگونس، ولی حس می کنم دلیلش اینه که تا حالا خیلی سعی کردم شبیه بزرگترا رفتار کنم و مقبول اونا بشم، واسه همین این برام عقده شده! الان می خوام مثل هم سن و سالام شر و شیطون و گیج و گول باشم! با این حال حس می کنم پیر شدم! توی حرف بانشاطم، ولی توی عمل نسبت به همه چی سرد و بی تفاوتم. ولی می خوام این حسو از خودم دور کنم و لذت سال اولی بودنو ببرم!
یه چیز دیگه ای هم که هست، حس می کنم گندی که توی کنکور زدم و پسرفتی که توی پیش دانشگاهی داشتم شدیدا رو اعتماد به نفسم اثر گذاشته! فک می کنم تو دانشگاهم قراره هیچ وخ الف نشم و همیشه عقب بمونم! :(
  • مینا

نظرات  (۹)

ای سال اولی!
پاسخ:
میگم بلاگفا مشکلی داره؟ وبلاگ تو و آیور باز نمیشه. این چندمین باره.
  • آیور دختری از خونه
  • خدا به خیر بگذرونه!!
    من ترجیح میدم رفتاری رو داشته باشم که دوس دارم چون سن میگذره و یه روز میشه سی چهل پنجاه و بالاتر! اون وقت مثل هم سن و سالات رفتار کردن سخت میشه... البته همین مثل هم سن و سالات رفتار کردن واسه تو خودش خیلی خوبه! !
  • آیور دختری از خونه
  • مینا تا حالا گند دیدی؟؟!
    پاسخ:
    تا دلت بخواد! حالا منظور تو چیه؟
  • آیور دختری از خونه
  • میگن پیر فسیلی هست که سر کلاس فقط وز وز میکنه! چون قدمتش زیاده و به مامان منم اون درس داده! از همون وقتا صداش از ته چاه میومد بیرون و یکنواخت و خسته کننده و خواب آور درس میداد! سر کلاسشم اکثریت میفتن! چون خیلی سخ گیره! محبوب نیس...
    پاسخ:
    همین؟ من فک کردم حالا چی هست! دیگه فکرم به موارد اخلاقی هم رسیده بود! اینا که کاملا عادیه گفته بشه دربارش! خودمم گفتم. میگن دخترای خودشو 2 بار انداخته! من گاهی حس می کنم اسنیپه! ولی خیلی خوشم میاد ازش.
  • آیور دختری از خونه
  • یعنی هم کلاسی های تو گیج و گول و شر و شیطونن!؟؟ فک کنم فوق فوقش اون صفتایی که گفتی خودت بشی! من شنیدم کلاس پزشکی درس خون ترین و بی حاشیه ترین ها میشن ولی دندون ها و دارو ها تو باغ درس نمیان معمولا! دندونا هم خیلی باکلاس و پولکی میشن پزشکی ها ولی خاکی تر و مصمم ترن واسه طبابت و مداوا!جو دارو ها رو نمیدونم چون پریا اول پزشکی بود بعد به دندون تغییر رشته داد.. ولی یه بار که کلاس پزشکی ها و دارو ها یه جا افتاده بود میگف کلاس رو هوا بود! دارو ها اصلا حواسشون به دس نبود! مخصوصا پشراشون! فقط شلوغ کاری میکردن! مثلا یکیشون کنترل دستش بود وقتی استاد درس میداد پرده ی پرژکتورو بالا پایین میکرد ! اون یکی صدای گربه درمیاورد و کلا جمع خل و چلا جمع بود! البته این بینالملل بود شایستی سراسری فرق کنه. راستی میشه یه تحقیق کوچولو کنی ببینی دختری هست که از پردیس قبول شده باشه؟؟ بعد ازش بپرسی رتبش چن بوده؟ البته وقتی تو کلاس جا افتادی و احساس غربت نکردی... ببینم تا رتبه ی چن برداشتن ! البته پردیسا نمیتونن جو کلاستونو تغییر بدن چون اکثریت بهشون غلبه میکنه و خیلی ضایع هس که بین اون همه درس خون شلوغ کاری کنی! تازه پردیسی پزشکی از نظر شخصیت نزدیک کلاس تون میشه فک کنم.. ولی و دارو یا دندون فضا واسه شلوغ تر کردن کلاس محیاعه گویی! کلا بچه ها با حال ترن!
    پاسخ:
    نه بابا کلاس ما خیلی بچه مثبتن! منظورم همین بانشاط بودن و دوس شدن و اینا بود فقط!
    نمیدونم والا شاید داره!
    پاسخ:
    حتما داره! چن روزه اصن وبلاگای بلاگفا باز نمیشن.
  • آیور دختری از خونه
  • منظورم این بود که نتیجه ی کنکورت خیلی هم خوبه و نیاید اعتماد به نفستو پایین بیاره!
    پاسخ:
    ها فهمیدم.
  • آیور دختری از خونه
  • اسنیپ! چه معلم خوبی! اون وقت تو کی میشی؟؟ اون پسر مو زرده که باباش جز گروه ولدومرت بود؟؟ همونی که اول می خواس با هری دوس شه هری رون رو انتخاب کرد؟؟ اسمش یادم نمیاد ! ولی دلم واسش میسوخ آخرا واقعا مظلوم شده بود و اختیارش دست خودش نبود! مجبورش کردن مدیر مدرسه رو بکشه!
  • آیور دختری از خونه
  • وای مینا از بین اون همه سوالی که پرسیدم حداقل یکیشو جواب میدادی!!!!
    پس کلاست باید خیلی مطابق میلت باشه!
    پاسخ:
    نه بابا مث دبیرستانه! آی کیو نیستن، فقط فعلا حرف گوش کنن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی