من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

38

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ب.ظ
دیدن و خوندن این مطلب به همه توصیه میشه: بچه شیعه باس... :)
البته بیشتر به خاطر رویا گذاشتم! می دونم خوشت میاد! ;)
  • مینا

نظرات  (۵)

خوب بود.اینطوری زندگی بهشت میشه.
یه دونه ام باید بنویسه :
بچه شیعه باس انعطاف پذیر باشه،بدون تو هر موقعیتی چطوری حرف بزنه چه رفتاری داشته باشه!
البته این یکی از پارامترای انعطاف پذیریه
پاسخ:
در حال آپدیته!
از مطالبی که " فلان چیز "باید" فلان باشه" خوشم نمیاد.
پاسخ:
ولی من خوشم میاد! نه این که صد در صد عمل کنم، کلا به طور زیرپوستی آدم سرکشیم! ولی از پیشنهاد خوشم میاد. و به هر دستوری به چشم پیشنهاد نگاه می کنم! اصن رفتی دیدی لینکو؟! مسئلش اصن روی «باید» نبود. به نظرم رسید تبلیغ خوبیه. جای این موضوع کلا خیلی خالی بود. جدید بود به نظرم. ادعا بده، فکر کردن خوبه. مطالعه و زحمت کشیدن روی یه مطلب خوبه. همه ی پستایی که اون جا بود از روی روایات و احادیث بود. از اینش خوشم اومد. از جوونای تنبل امروز (مثل خودم) بعید بود!
نه بار اول که این پستتو دیدم اون لینک رو باز نکردم. اما وقتی داشتم نظرمو مینوشتم قبلش نگاه کردم.
تو فیسبوک این پیجا زیاده!
دختر باید ... باشه!
پسر باید...
بچه شیعه...
سیبیلو....
دانشجو...
خوشم نمیاد!
پاسخ:
اوهوم می فهمم. همشم خوب نیس.
  • آیور دختری از خونه
  • منم یه پست دارم زن بااس... که البته کپی کردم.
    خیلی خوب بود ممنونم مینا ولی یه عالمه حدیث داریم میتونستن گسترش بدن... خودم اگه وقت کردم تو حدیثا نگا میکنم ببینم میشه تکمیل تر و بهترش کرد یا نه... به نظرم میتونس جذابیت متناشو بالاترم ببره ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی