من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

47

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ب.ظ
امروز با زهرا یه ناراحتی کوچیکی پیش اومد بینمون. خلاصش اینه که یه چیزایی اون بار من کرد و یه چیزایی من بار اون کردم (کاملا به شوخی) و درنهایت به اون برخورد! میگه خیلی زبونت تنده! من زبونم تنده؟! نه، واقعا من زبونم تنده؟! اینا اگه منو تو خونه ببینن چی میگن؟! D:
نکته ی اصلی اینه که زهرا هر حرفیو به همه می زنه و انتظار داره ملت جنبه (!) داشته باشن، ولی خودش کوچکترین شوخی رو تحمل نمی کنه. 
منم تحمل نمی کنم حرفای خاله زنکی باعث دوستی و تحکیم رابطه م با کسی بشه. اعصابم خورد میشه وقتی میبینم چقد ملت سبک و سطحین. اصلا این انتظارو از دانشگاه نداشتم. حالا می بینم که بدتر از دبیرستانه. نه اطلاعات عمومی، نه بحث های جدی، نه یه کلمه حرف حساب... من راضیم به این که کسی مخالف من باشه، ولی حداقل ارزش بحث کردنو داشته باشه. مشکل اینه که اینجا نهایت بحث های دخترونه راجع به استادا و پسراست. عقم می گیره از دانشگاه و دانشجو، که اون همه به باسواد بودنشون امیدوار بودم.


من هیچ وقت نمی تونم حسمو کامل بیان کنم! حس من راجع به هرچیز، شدید ولی زودگذره. این شدت در قالب کلمات نمیاد!


چه جوری میشه یه قسمتی از یه پستو رمزدار کنیم؟


دختره اومده تو pv میگه پستات قشنگه میخوام باهات دوست شم
....
....
....
بهش گفتم باشه فردا برنامت چیه بریم بیرون
برگشته میگه
علوم, دینی,جغرافی, ورزش
آخه من با چیه این دوست شم؟


  • مینا

نظرات  (۱)

اومده بودم دانشگاه تبریز دانشکده برق،چهارشنبه ی بعد از عاشورا و تاسوعا! وقتی با دخترا مینشستی بحثاشون فقط پسرا بودن!! اصلا خوشم نیومد
جو دانشگاه ما چقدر فرق داشت با دانشگاهشون! نمیدونم به خاطر نداشتن پسره یا هرچیز دیگه ولی خلاصه خیلی فرق داشت.(تو کلاس، ما اصلا از پسرا حرف نمیزنیم!)نمیدونم پسرا هم تو جو خودشون درباره دخترا حرف میزنن یا انقدا ام بیکار نیستن!!
مگه زهرا چی میگه که خاله زنکیه؟
پاسخ:
خوش به حالتون! این تازه کاراشون به نظرم غرور به خرج میدن و حرف نمی زنن (البته حرف می زنن، ولی فقط مسخره می کنن دخترا رو بین خودشون!)، ولی امان از کهنه کاراشون...! کلا همین حرفای اوا خواهری دیگه! مثلا فلان کس جون، مدل موهات چیه؟ خیلی خوشم اومد! (حالا موهاش شبیه موی سگیه که با قیچی باغبونی موهاشو کوتا کردن!) کلا این حرفا خیلی زیادن، حوصله م نمی کشه بگم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی