من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

97. من: یک عاشق!

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ

موس خوبه ولی من موهای نرم و آشفته ی خودمو بیشتر دوس دارم. خط چشم خوبه ولی من چشمای بی حالت ولی پرنشاط خودمو بیشتر دوس دارم. بینی خوش تراش عملی خوبه ولی من بینی استخونی قوزدار خودمو بیشتر دوس دارم. مودب و مبادی آداب و مامان پسند بودن خوبه ولی من خود حاضرجواب شوخ طبعمو بیشتر دوس دارم. مصنوعی بودن خوب به نظر می رسه ولی من ظاهر و باطن خودمو دوس دارم. اصلا من عاشق خودم هستم! حرفی هست؟؟؟!!!

البته این عشق هم مثل بقیه ی عشق (!) ها تبعاتی داره! مثلا این که من راحت خودمو می بخشم و اشتباهاتمو نادیده می گیرم! (البته از عشق خودم سوء استفاده نمی کنما!)



+ این که بتونی خودتو جای بقیه بذاری، بدون این که کسی بهت بگه، یکی از ملاک های ضریب هوشی بالاست. علم هم موافقه.


  • مینا

نظرات  (۲)

اوه ضریب هوشیم میترکونه پس! D:

خود شیفتگی هم از علائم نبوغه! D:

پاسخ:
در مورد شما صد در صد خانم! :)))
  • رویا خانوم گل کوچیک
  • اوا سلام علامت تعجب

    مینا ربط جمله ی اخرت به پستت چیه؟ و یعنی چی؟؟ من همیشه سعی کردم خودمو جای تو بزارم مخصوصا جلوی پسرا!
    ولی همیشه یه جایی کار خراب شده!
    مثلا رفتم تو کوله پشتیم تا از تهش خودکار پیدا کنم
    یا مثلا چادرم خورده زمین من یهو یه ادایی از خودم در اوردم و گفتم هیییی! که تمام اعتبارم زیر سوال رفته
    یا حتی هیچ اتفاقی هم نیفتاده ولی طرف یه چیزی گفته که انگار یه ذره هم احساس نکرده من مینام!
    مثلا گفته این مدادو مال خودته یا از میز دفتر دزدیدیش!!!؟؟
    مداد خودم بود ولی نباید راجع به من اونجوری فک میکرد!
    در حالی که ضریب هوشی من جز بالا هاعه.


    پاسخ:
    علیک سلام!
    اون ربطی به بقیه نداره!
    قربون اون ضریب هوشیت! تو خودت باش، صدتای منو حریفی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی