من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

اینم تولد درست و حسابی مامان! D: (که من توش دستی نداشتم! D:)


  • مینا

نظرات  (۶)

ژله هارو ! کی انقدر حال داشته؟! D:

من ژله دوست دارم :) ژله بستنی هم تا حالا کسی برام درست نکرده :(

پاسخ:
یه آدم باحال! :)
منم خیلی دوس دارم! :)
  • گلبرک آرام
  • کی اینارو درس کرده؟؟
    مینا خانواده ی شما خیلی هنرمندن ماشالله ;)
    پاسخ:
    ها ها ها سببیه! :)
    زن داییم درست کرده! :) 
  • گلبرک آرام
  • ها ها ها و زهره مار
    بی جنبه ی بی تربیت بی طهارت
    پاسخ:
    اینا چه ربطی داشت الان بی هنر؟!
  • گلبرک آرام
  • تو ربطشو نمیفهمی خخخخخ
    پاسخ:
    :/
  • رویا خانوم گل کوچیک
  • مامان سجاد اینا رو ساخته؟؟ کی ساخته؟ بچه داره؟؟ چن سالشه؟؟ اسمش چیه؟؟ خود سازنده چن سالشه؟؟ ( به ترتیب پاسخ دهید هر کدام 25 %) :))
    پاسخ:
    بله مامان سجاد ساخته! بچه ش هم سجاده که دو سال و نیم داره. همونی که می خواست برا من لاک قرمز بذاره! ولی خودش دقیق نمی دونم چن سالشه.
  • رویا خانوم گل کوچیک
  • دیدی چه دقیق گفتم؟؟؟
    مینا یاد بگیر یه کم ازش!
    پاسخ:
    باشه حتما! اون استعدادش ذاتیه بابا.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی