من و خاطرات

من و خاطرات بعد از 18 سالگی!

158

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

بعضی وقتا باید اجازه بدی بعضیا پیشت شرمنده بشن! به نفعشونه، باور کن!

همیشه سعی نکن خودتو به نفهمی بزنی تا بقیه شرمنده نشن، اجازه بده گاهیم اونا تجربه کنن.

اگه متوجه رفتارهای بدمون نشیم، هیچ وقت اصلاحشون نمی کنیم.

  • مینا

نظرات  (۵)

مسخره ست این حرفت 
پاسخ:
جمله ی آخرش شاید. اون موقعی که من این کارو با یه نفر کردم قصدم این نبود. من فقط می خواستم نشون بدم چقد حالم ازش به هم می خوره.
همین دیگه تو کلا منظورت از این پست نشون دادن حست به طرفته نه به خاطر جمله آخرت
اتفاقا جمله آخرت فقط مسخره نیس
پاسخ:
این عادیه که ما معمولا نظرمون مخالف هم باشه:) من ناراحت نمیشم:)
یعنی اگه کسی بود که همیشه نظرش با تو یکی بود و تو این مورد یکی نبود ناراحت میشدی؟ منظورم اینه کی ناراحت نمیشی؟!! 
تو بعضی چیزا یکی هستیم تو بعضی چیزا نه.
منظورم از نظر قبل (ننظر قبل ها نه نظر اول) اینه که حق با توئه اگه از اشتباه بودن کار یه نفر مطمئن بودیم باید کاری کنیم متوجهش بشه نه اینکه شرمنده شه :)
پاسخ:
فاطمه موردش فرق داره بابا ولش کن. من درس اخلاق نمیدم من حس خودمو می نویسم.
من از هیچ نظر مخالفی ناراحت نمیشم شوخی کردم:/ بیشتر خندم می گیره:)
چرا خنده ت میگیره؟!
پاسخ:
می گیره دگ:/ به تو چه؟ :/
تربچه 
خونه ت کجاس تو باغچه 1000 تام بچه داری 
خنده بی دلیل میشه مگه؟! :|
پاسخ:
از رو نرو تو کلا:/ باشه؟:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی